Fun pic

Hello Sahabat

February 14, 2011

TEKNOLOGI DAN INOVASI

A Sophisticated Laptop with a Unique Screen



Satu daripada komputer riba paling maju diperkenalkan oleh Lenovo ialah IdealPad U1 Hybrid. Jenis komputer riba ini datang dengan sentuhan pelbagai unik dan penyukatan skrin boleh ditarik balik hanya 11.6 inci. Komputer riba kecil ini boleh digunakan untuk Windows terbaru 7 dan adalah berkuasa oleh pemproses CULV Intel COre2 Duo dan that̢۪s semua program-program dan permohonan-permohonan boleh berjalan dengan lancar.

Tiada mata yang tajam pada komputer riba ini dan ia membuat ia sangat mudah dan mesra menjalankan sekitar. Menimbang hanya 3.8 menghentam komputer riba ini boleh sangat ringan dan ia boleh jadi pembantu peribadi terbaik anda untuk mengiringi anda bagi perjalanan sekitar.


MotoTracer New Generation of Motor Cycle



Di zaman ini, pembangunan agak cepat. Salah satu contoh kami biasa dengan motosikal. Sesetengah orang mengatakan bahawa senarai orang-orang yang menggunakan motosikal simpan bertambah. Sesetengah orang cinta menunggangi motosikal. Sesetengah orang suka untuk menggunakan kereta sebagai kereta utama mereka. Satu daripada alasan-alasan ialah kerana jika kami menggunakan kereta, kami tidak perlu untuk bimbang dengan cuaca. Mahu rasa berlainan cara-cara menunggang motosikal cara-cara baru? Kini kami mempunyai MonoTracers.

Jika kami ambil satu lihat lebih dekat, MonoTracers lebih banyak kelihatan seperti sebuah kereta dengan dua penat. Produk futuristik ini telah dijual untuk $82,350. Kenderaan ini mempunyai beberapa ciri-ciri menarik seperti ia boleh pergi dari 0-60 dalam 5, 6 saat. Ia boleh menaik untuk 155mph. Ia mempunyai dua kabin dan dua kerusi. Terdapat banyak ciri-ciri yang menyokong kenderaan ini.

Penggunanya tidak perlu bimbang dengan cuaca. Bagaimanapun jika sesetengah orang mahu membeli kenderaan ini, harga ialah satu-satunya halangan. Ia sangat mahal.


Future Kitchen Technology Interior design



Hari ini, satu jumlah besar dapur mengandungi almari yang di atas dengan membina tren-tren dapur perjanjian gred masa depan. Esok dapur mungkin dengan menyeluruh berbeza dengan yang kami miliki sekarang. Untuk dapur penggunaan dapur masa sendiri ialah perlu untuk menjarakkan keselamatan, canggih , dan baik bagi persekitaran. Dengan masakan elektrik, dapur moden dan sebahagian besarnya menjadi mustahil ruang berharga. Terutama sekali dalam alat dapur akan datang untuk memenuhi semua ruang yang ada anda miliki.

Water Technology Design whirlpool Bathtub Transparent Glass Materials



Kemewahan dan teknologi menyambung kepada tab mandi dengan jelas dalam bahagian pedalaman perabot-perabot rumah salah satu perabot bergaya. Ia itu dengan satu sentuhan taraf terhadap menambah beberapa pedalaman gaya moden sedia ada dalam bilik air. Lutsinar yang unik dan canggih pada kedua-dua pihak, jet-jet air pusar model-model datang dengan satu kuasa enam belas dengan satu kapasiti tempat duduk besar boleh digunakan untuk dua orang. Bukti perabot bilik mandi ini boleh membuat anda yakin dan selesa dengan tab mandi Whirlpool Glass. Dibina dari kaca tebal kualiti tinggi Material dengan Pilkington dengan rupa keluli tahan karat.


Modern Multipurpose Table by Modernica



lebih banyak teknologi maju, lebih banyak idea-idea maju dan ciptaan-ciptaan manusia, begitu ramai manusia yang seperti benda-benda fleksibel atau pelbagai fungsi. Orang Jepun membelanjakan masa mereka minum teh dengan rakan-rakan di depan satu meja rendah jadi mereka hanya menduduki lantai dengan asas bantal. Pernah dibayangkan dalam otak anda jika meja dan bantal boleh jadi banyak perintah perabot baru? Ya, Modernica mewujudkan perabot otoman bernama. Otoman ialah satu pelbagai tugas meja mengandungi meja dan bantal-bantal Velcro. Otoman boleh jadi satu perabot unik yang boleh mengisi rumah minimalis anda. Anda boleh merasa lega yang otoman boleh jadi satu katil selesa jika katil anda dipenuhi dengan anak-anak atau keluarga-keluarga yang datang melawat. Otoman boleh jadi sebuah meja, boleh jadi sebuah kerusi di meja dan bantal boleh menjadi seperti kursri, boleh jadi sebuah katil, boleh menjadi apa anda mahu


Future Technology
Computer/Laptop




iCom ialah stesen komunikasi canggih yang membuat penggunaan rumah anda Wi-Fi sambungan dan pameran ia pada satu sentuhan mengawal paparan.

Reka bentuk konsep iCom menunjukkan mesin multimedia semua dalam satu yang boleh sebagai sebuah bingkai gambar, pita muzik , dan berita memberi makan pembaca.

Dengan satu reka sangat dipengaruhi oleh Apple Macs, paparan-paparan skrin LCD seperti tiga iPhone berganding bahu antara muka, bersama dengan bar peralatan penatalan dihuni dengan sejumlah ikon-ikon - dan ia mempunyai paparan 3D holografik.



iFreeze ialah reka bentuk konsep iMac akan datang oleh UK Berpangkalan pengilustrasi dan pereka Adam Benton.

Sepenuhnya wayarles, iFreeze menampilkan satu 30" Skrin LCD yang menjadi telus apabila bukan dalam penggunaan. Papan kekunci juga telus dan menggunakan peka cahaya menyinari kunci-kunci. Kehendak seluruh mesin membungkus dengan cakera keras 5TB / gambar:



Komputer riba generasi berikutnya . dicipta oleh pereka perindustrian Jerman Felix Schmidberger, Compenion ialah satu bergaya, komputer riba futuristik yang anggun yang menggunakan OLED skrin sentuh.

Keseluruhan skrin juga merosot keluar menyingkap OLED kedua skrin sentuh di bawah , di mana anda boleh mempunyai satu papan kekunci atau kawalan bekerja.

Disebabkan oleh interaktivitinya pengguna boleh meletakkan dengan terdapatnya kawalan-kawalan tepat yang anda perlu pada masa itu atau mempunyai gaya-gaya individu dan tema melayakkan rasa pengguna. Ia juga munasabah untuk salah satu mempunyai satu papan kekunci mempamerkan atau menulis secara langsung pada ia dengan pen.


Telephone Future



Liar melipat . Bila ia datang kepada telefon-telefon bimbit - betapa kecil terlalu kecil? Mac Funamizu menguji had ini dengan reka bentuk konseptualnya foldable telefon.
Wild Fold menggunakan teknologi OLED fleksibel Samsung , bagaimana anda melipat telefon anda ialah terpulang pada awak. Menurut Mac, "bagaimana kami melipat satu telefon bimbit mungkin tidak terbatas terutama jika ia boleh bekerja sebagai satu skrin sentuh." / Gambar:


Skateboards Of The Future



Papan luncur pertama ialah kayu mudah dan menolak pembinaan. Hari ini papan luncur ialah lebih banyak reka bentuk yang canggih, tetapi mereka masih dibina pada dasarnya cara sama.
Papan luncur masa depan akan terus penghalusan ini , dan juga memasukkan teknologi futuristik, seperti tenaga suria dan keupayaan untuk berlegar, sambil ia dibangunkan.

Walaupun rekaan-rekaan ini berkemungkinan satu cara-cara dari, beberapa jurutera, pereka-pereka, futuristik dan pengguna papan luncur percaya bahawa mereka akhirnya akan jadi munasabah. Ramai mempertimbangkan isu ini dan beberapa idea-idea agak futuristik, tetapi berpotensi boleh laksana. Kemajuan dalam teknologi akan menjejaskan sukan papan luncur ketika mereka melibatkan banyak produk lain, dengan membuat ciri-ciri yang terdapat hari ini yang hanya kami mimpi.


The Truck of the Future



Ia masa trak futuristik sekali lagi pada Biglorryblog. Ia tiada khayalan, tetapi pereka percaya yang ia membentangkan satu arah inovatif untuk masa depan trak.

Ia dipanggil HST--pendek untuk Highly Sophisticated Transport--dan ia sudah tentu kelihatan untuk menjadi pelantar minyak curang angin Kioko. jika teksi sesuai dengan sempurna ke dalam treler yang mana berkemungkinan lebih panjang daripada normal 13.5m.

Rather menghubungkan konsep Silverlink yang membenarkan satu artik lebih panjang untuk persidangan tetap syarat-syarat pusing bulatan sebagai tetap sama 16.5m.
Ini menunjukkan ia sangat baik juga.

No comments:

Post a Comment